نرم افزار باشگاهی

مدیریت باشگاه سلامت چیست؟ (قسمت دوم)

مدیریت باشگاه سلامت چیست؟ (قسمت دوم)

مدیریت کارکنان

یک تیم فقط به اندازه ضعیف ترین عضوش قوی است. کارکنان شما نقش بزرگی در حفظ و رضایت اعضا دارند و آنها را به با ارزش ترین دارایی باشگاه شما تبدیل می کند. در بهترین حالت، کارکنان شما به صورت پشت سر هم یکپارچه کار می کنند تا یک تجربه انتها به انتها مثبت برای اعضا فراهم کنند – اما این مستلزم مشارکت فعال آخرین کارمندان است. صرف نظر از اینکه باشگاه شما چقدر تجهیزات پیشرفته ارائه می دهد، اگر کارکنان شما غیر دوستانه و دور از دسترس باشند، اعضا احتمالاً به دنبال توجه شخصی که از یک باشگاه سلامتی می خواهند در جای دیگری خواهند بود. حقوق و دستمزد بزرگترین هزینه برای اکثر باشگاه ها است، بنابراین استخدام و نگهداری کارمندانی که به موفقیت باشگاه شما کمک می کنند، بیشترین بازده را در بزرگترین سرمایه شما تضمین می کند.
مطالعات نشان می دهد که هر دو تعامل یک عضو با کارکنان تناسب اندام در یک ماه معین منجر به بازدید اضافی از مرکز در ماه بعد می شود. اگر می خواهید اعضای خود را راضی نگه دارید، بهترین استراتژی این است که کارکنان خود را راضی نگه دارید. وقتی تعداد کارکنان را کم نگه می دارید، اعضای شما زمانی برای ایجاد روابط پایدار با کارکنان دارند و در نهایت وفاداری آنها را به باشگاه شما افزایش می دهد. همچنین از هزینه های مرتبط با استخدام و آموزش کارکنان جدید جلوگیری می کنید.
یک کارمند در سطح جهانی با رهبری در سطح جهانی شروع می شود. بهترین رهبران بهترین یادگیرندگان نیز هستند. برای اینکه در صنعت تناسب اندام یک یادگیرنده زندگی باشید، مهم است که به دنبال مشاوره، شبکه های حمایتی و راهنمایی باشید. شما همچنین باید آماده باشید که از کارکنان خود بیاموزید. به طور مداوم بازخورد بخواهید و سپس پیشنهاداتی را که دریافت می کنید دنبال کنید. با یادگیری آنچه کارکنان شما به عنوان نقاط قوت و ضعف شما می بینند، بهتر می توانید در آینده به آنها خدمت کنید.
کارمندان شما زمانی بهترین کار خود را انجام می دهند که احساس کنند مورد اعتماد، ارزش و ضروری برای کسب و کار شما هستند. شما می توانید با اتخاذ رویکردی عملی به مدیریت، این احساسات را تقویت کنید. برخلاف مدیران خرد، مدیران عملی به وضوح چشم انداز کسب و کار خود را تعریف می کنند و سپس فضایی را برای کارمندان باقی می گذارند تا مالکیت کار خود را در دست بگیرند. باشگاه‌هایی که دارای فرهنگ مدیریت عملی هستند، اطمینان می‌دهند که کارکنانشان تشویق، حمایت و به درستی جبران می‌شوند.
در هسته آنها، باشگاه های سلامت در مورد مردم هستند. روابطی که به عنوان کمک کارکنان به اعضا در دستیابی به اهدافشان شکل می گیرد، همان چیزی است که صنعت تناسب اندام بر آن بنا شده است. اگر می‌خواهید کارکنانتان اولویت را به افراد بگذارند، باید همین کار را در ایجاد فرهنگ کارکنان مردم‌محور انجام دهید. ایجاد یک تیم مردم محور با اجرای فرهنگ شناخت، ارتباط و هماهنگی بین کارکنان می تواند زمینه را برای یک جامعه باشگاهی شادتر و موفق تر از بالا تا پایین فراهم کند.

مدیریت اعضا در مدیریت باشگاه

مدیریت اعضا

در سویه مدیریت کارکنان، وظیفه بسیار بزرگتر مدیریت اعضاست. سیستم های مدیریتی همیشه ابزاری ضروری برای باشگاه ها برای ذخیره و ردیابی اطلاعات اعضا بوده است. با بزرگ‌تر شدن و رقابتی‌تر شدن بازار باشگاه، باشگاه‌ها به سمت استفاده از راه‌حل‌های مدیریتی مدرن و جامع، مانند اتوماسیون باشگاهی، که هر جنبه‌ای از چرخه عمر اعضا را مدیریت می‌کند، از قراردادها و پرداخت‌ها گرفته تا ثبت نام کلاس‌ها، روی آورده‌اند.
بخش بزرگی از مدیریت اعضا ارتباطات است. با وجود هزاران عضو در محدوده سنی 1 تا 99، این کار بزرگی است که مطمئن شوید هر عضوی در جامعه باشگاه شما مشارکت دارد. IHRSA گزارش می دهد که تنها 18 درصد از اعضای باشگاه به طور منظم از مرکز آنها بازدید می کنند. این عدم مشارکت 72 درصد از اعضای باشگاه شما را در خطر لغو عضویت قرار می دهد.
با هدف ایجاد جامعه در باشگاه خود، ارتباط بین اعضا و کارکنان بسیار مهم است. کارکنان شما برای تعاملات رو در رو با اعضا زندگی می کنند – آن مکالمات معنی داری که در سالن بدنسازی یا پشت میز پذیرش هنگام ورود انجام می شود. اما در مورد اعضایی که به طور منظم شرکت نمی‌کنند چه می‌توان گفت؟ اینها کسانی هستند که شما در تلاش برای وارد کردن آنها به جامعه هستید. بدون تعامل حضوری، باید به ایمیل، تماس های تلفنی یا پیامک تکیه کنید تا آنها را در جامعه باشگاه خود درگیر کنید. واقعیت تماس با هزاران عضو و پیگیری آنها در هر هفته غیرممکن است. حتی اگر یک کارمند را صرفاً به هدف ارتباط با اعضا اختصاص دهید، کار بی پایان خواهد بود. به همین دلیل است که بسیاری از باشگاه‌های برتر به دستیاران تعامل اعضا روی می‌آورند تا با خودکار کردن بخشی از فرآیند، کارهای سنگین را انجام دهند.بسیاری از راه حل های مدیریت باشگاه با سیستم های هوشمند همکاری می کنند تا دستیاران تعامل اعضا را به عنوان بخشی از خدمات خود به باشگاه ها ارائه دهند. دستیار مشارکت اعضای اتوماسیون باشگاهی که توسط چابک سیستم پایتخت ساخته شده است از هوش مصنوعی برای ارائه ارتباطات ایمیل شخصی با اعضا و اعضای آینده استفاده می کند. اعضایی که با دستیار مشارکت اعضای باشگاه اتوماسیون در تعامل بوده اند گزارش داده اند که از تعاملات خود بسیار راضی بوده اند و اغلب در مورد مودب بودن همکارانی که با آنها کار کرده اند اظهار نظر می کنند. با استفاده از تکنیک 4 Ps of Sales Effectiveness، یک دستیار تعامل با اعضا ارتباطاتی را فراهم می کند که سریع، شخصی، پایدار و با کارایی بالا باشد که نتایج بهتری را از نظر پاسخ و اقدام اعضا و مشتریان بالقوه به همراه دارد.
یک دستیار تعامل با اعضا می‌تواند کارکنان را از صرف ساعت‌های بی‌شماری برای تهیه پیش‌نویس و ارسال ایمیل‌های شخصی‌شده که ممکن است خوانده شوند یا نخوانند، نجات دهد. کارکنان می توانند در عوض از زمان صرفه جویی شده برای بهبود سایر مناطق باشگاه شما و ایجاد جامعه با اعضای بازدیدکننده استفاده کنند. در همین حال، پایگاه عضویت شما از ایمیل‌های هدفمند و شخصی‌سازی‌شده سود می‌برد که باعث ایجاد تعامل می‌شود.
همانطور که گفته شد، دو مورد از بزرگترین موانع برای برقراری ارتباط مداوم و معنادار با اعضا، فاصله فیزیکی و مقیاس است. به عبارت دیگر، تعداد زیادی از اعضا برای حسابرسی وجود دارد و زمانی که به طور منظم از باشگاه بازدید نمی کنند، فاصله زیادی بین شما و آنها وجود دارد. خوشبختانه، ابزارهای زیادی وجود دارد که اتحاد و درگیر کردن اعضای باشگاه را آسان‌تر می‌کند.
اپلیکیشن موبایل یک ابزار چند منظوره عالی است که مدیریت اعضا را در دستان شما قرار می دهد و یک راه موثر برای ارتباط ایجاد می کند. در جامعه امروزی که رضایت آنی و خدمات درخواستی حاکم است، اعضا انتظار دسترسی آسان و فوری به عضویت خود را دارند. یک برنامه تلفن همراه امکانات رفاهی مانند پرداخت مستقیم صورت‌حساب، ثبت نام کلاس و خرید بسته را برای اعضا فراهم می‌کند. یک برنامه تلفن همراه با مارک باشگاه نیز آگاهی از برند را برای باشگاه شما افزایش می دهد و امکانات شما را در ذهن نگه می دارد. اعلان‌های فشاری و پیام‌های استراتژیک در مورد برنامه‌نویسی باشگاه مستقیماً به برنامه ارسال می‌شوند و فرصت‌های فراوان برای رسیدن به اهداف سلامتی و تناسب اندام در باشگاه را به اعضا یادآوری می‌کنند. برای اعضایی که ممکن است در اجرای برنامه‌های تلفن همراه راحت‌تر باشند، ارائه یک پورتال عضویت آنلاین با قابلیت‌های مشابه برنامه شما راه‌حلی عالی است. این گسترش ارتباط در خارج از درهای باشگاه شما واقعاً نقاط تجربه اعضای با کیفیت بالا را به هم متصل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *