نرم افزار باشگاهی

مدیریت باشگاه سلامت چیست؟ (قسمت اول)

مدیریت باشگاه سلامت چیست

از آنجایی که باشگاه های بدنسازی در همه جا باز می شوند، مهم تر از همیشه است که باشگاه خود را از سایرین در بازار متمایز کنید. باشگاه ها باید یک عضویت وفادار ایجاد کنند، در حالی که جریان ثابتی از اعضای جدید را برای ماندن در بازی وارد کنند. بهترین راه برای انجام این کار ارائه ترکیبی از خدمات عالی و تسهیلات درجه یک است. یکی از بزرگ‌ترین کمک‌کنندگان به این تلاش، مدیریت مؤثر باشگاه سلامت با استفاده از اتوماسیون باشگاهی است. به عنوان یک رهبر باشگاه، از شما انتظار می رود که هم با روند مصرف کنندگان همراه باشید و هم به طور یکپارچه کسب و کار خود را به صورت روزانه اداره کنید. به عبارت دیگر، شما باید چشم خود را به تصویر بزرگ نگاه دارید، در حالی که اطمینان حاصل کنید که جزئیات کوچکی که شما و اعضایتان را در حال دویدن نگه می‌دارد، از بین نرود.
برای مدیریت اولویت‌های رقابتی، رهبران باشگاه در همه جا به دنبال راه‌هایی برای کاهش مسئولیت‌های خود با ساده‌سازی وظایف مدیریتی و عملیات باشگاه هستند. ظهور تکنولوژی جای خود را به سیستم های مدیریت باشگاه مدرن داده است که روش های عملکرد باشگاه ها را متحول کرده است. با استفاده از فناوری هوشمند و محاسبات قدرتمند، راه‌حل‌های مدیریت باشگاه با خودکارسازی فرآیندهای پر زحمت و ارائه مدیریت متمرکز اعضا و کارمندان، ساعات بی‌شماری را به مدیران باشگاه برمی‌گردانند.
با تعهدات عملیاتی کمتری که شما را به هم گره می زند، شما و سایر رهبران باشگاه آزاد هستید که روی جنبه تجاری رشد و بهبود باشگاه خود تمرکز کنید. همین اثر به هر نقشی در ساختار استخدامی باشگاه می رسد. عوامل میز جلو زمان بیشتری برای برقراری ارتباط معنادار با اعضا دارند. مربیان شخصی و مربیان کلاس زمان بیشتری برای تنظیم دقیق برنامه های خود دارند. کارکنان فروش زمان بیشتری برای تعامل با سرنخ های واجد شرایط دارند.
سیستم های مدیریت باشگاه با ارائه راه حل هایی برای همه چیز، از پردازش پرداخت گرفته تا ارتباطات، خدمات رسانی به اعضای خود را برای باشگاه ها آسان تر از همیشه می کند. وقتی نوبت به تضمین سلامت کلی باشگاه سلامتی شما می رسد، درآمد مهم است، اما سود مهمتر است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش سود، سرمایه‌گذاری اولیه در یک راه‌حل مدیریت جامع است که در درازمدت در تمام بخش‌های باشگاه شما در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند.
با بزرگ‌تر شدن و پیچیده‌تر شدن باشگاه‌ها، راه‌حل‌های مدیریتی که از نظر مقیاس و عملکرد با آن‌ها مطابقت دارند، برای بقا و موفقیت به طور فزاینده‌ای ضروری هستند. یک رویکرد کل نگر به مدیریت باشگاه به رهبران باشگاه اجازه می‌دهد تا زمانی که نوبت به کسب‌وکارشان می‌رسد، از واکنش‌گرا به فعال تغییر کنند. رهبران باشگاه به جای صرف زمان برای واکنش به مشکلات و چالش‌های پیش‌آمده، می‌توانند با ایجاد تجربیات مشتری مبتنی بر داده‌ها که آنها را از رقبا جلوتر نگه می‌دارد، رویکردی فعالانه به باشگاه خود داشته باشند.
در بخش‌های بعدی، برخی از زمینه‌هایی را که در آن راه‌حل‌های جامع مدیریت باشگاه به باشگاه‌ها کمک می‌کند با تلاش، زمان و سرمایه‌گذاری کمتر به دستاوردهای بیشتری برسند را بررسی خواهیم کرد.

مدیریت باشگاه سلامت

مدیریت مالی

میلیون ها جنبه وجود دارد که بر مدیریت مالی باشگاه شما تأثیر می گذارد. این سوال وجود دارد که چگونه خدمات خود را قیمت گذاری کنید، از جمله نه تنها سطوح عضویت، بلکه خدمات اضافی مانند آموزش شخصی. سپس، موضوع تعیین حقوق و مشوق ها برای کارکنان وجود دارد. هر تصمیم خرید، چه برای یک تردمیل جدید یا یک سیستم صوتی به روز شده برای استودیوی تناسب اندام گروهی، بر امور مالی شما نیز تأثیر می گذارد.
برای بسیاری از باشگاه ها، تعیین و پیگیری اهداف مالی یک راه عالی برای اندازه گیری رشد و موفقیت بلندمدت است. با توجه به چیزهای زیادی که باید در مورد آن فکر کنید، مدیریت امور مالی مرتبط با هر یک از جنبه های باشگاه شما بیش از یک شغل تمام وقت است. به همین دلیل مهم است که در مورد مسائل مالی تا جایی که می توانید کمک بگیرید. در زیر، ما چهار نکته برای مدیریت مالی باشگاه شما ارائه می دهیم.

شماره 1: بودجه و بافر

وقتی نوبت به امور مالی باشگاه شما می رسد، هیچ چیز را نباید به شانس واگذار کرد. رهبران باتجربه باشگاه می دانند که برنامه ریزی کلیدی است. بودجه دقیقی که در ابتدای هر سال تنظیم می شود، سپس به صورت سه ماهه یا ماهانه برای انعکاس تغییرات تجدید نظر می شود، به عنوان نقشه راه برای باشگاه شما عمل می کند. هنگامی که تصمیمات خرید و درخواست های بودجه ای در طول زمان مطرح می شود، همیشه می توانید به بودجه خود مراجعه کنید تا به شما کمک کند بهترین حرکت را برای باشگاه خود ارزیابی کنید.
یک بودجه خوب همچنین باید شامل یک بافر باشد. قابل پیش بینی ترین جنبه داشتن یک کسب و کار وجود غیرقابل پیش بینی است. شما هرگز نمی دانید چه زمانی یک قطعه تجهیزات نیاز به تعویض دارد یا یک واحد تهویه مطبوع خاموش می شود. داشتن بودجه احتیاطی برای رسیدگی به چالش‌های غیرمنتظره، آرامش خاطر و شبکه ایمنی را برای تضمین سلامت مالی فراهم می‌کند.

شماره 2: پیگیری و ضبط

امور مالی اغلب به یک موضوع ورودی در مقابل خروجی ساده می شود، اما در واقعیت، ارقام و معیارهای بی شماری وجود دارد که سلامت مالی کلی باشگاه شما را تشکیل می دهد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پیگیری وضعیت مالی باشگاه، نظارت بر پیشرفت از نظر درآمد ماهانه، میانگین ارزش اعضا و نرخ حفظ اعضا است. این معیارهای مالی کلیدی را می توان به راحتی با سیستم مدیریت باشگاه سرتاسری برای استفاده در آینده ردیابی و ثبت کرد. با یک سیستم مدیریتی که بینش قدرتمندی در مورد امور مالی باشگاه شما ارائه می دهد، می توانید تصمیمات مبتنی بر داده برای آینده باشگاه خود بگیرید.

شماره 3: به یک حرفه ای اعتماد کنید

شما وارد صنعت تناسب اندام نشدید تا روزهای خود را صرف آمارگیری و پیگیری پرداخت های کارت اعتباری کنید. اشتیاق شما برای بهبود سلامت و تندرستی اعضایتان باید برنامه شما را هدایت کند، به این معنی که همراه همیشگی شما باید جامعه باشگاه شما باشد، نه صفحات گسترده بودجه.
همانطور که عضویت شما افزایش می یابد، نیاز به راه حل مدیریت باشگاه نیز افزایش می یابد که بتواند به طور یکجانبه تمام جنبه های تجربه اعضا، از پرداخت ها و صورتحساب ها گرفته تا خدمات مشتریان را مدیریت کند. وقتی نوبت به رسیدگی به اختلافات صورت‌حساب‌ها مانند کاهش وجوه و اطلاعات قدیمی کارت اعتباری می‌رسد، با هر عضو جدیدی که به انجمن خود اضافه می‌کنید، کار به طور تصاعدی رشد می‌کند. با یک راه حل صورتحساب خدمات کامل، باشگاه شما از یک تیم اختصاصی بهره می برد که تمرکز آن تنها پیشگیری و مدیریت مشکلات پرداخت اعضا است. شما با یک راه حل در زمان صرفه جویی می کنید، درآمد را افزایش می دهید، از یکپارچگی داده ها اطمینان حاصل می کنید و روابط مثبت اعضا را حفظ می کنید. صورت‌حساب خدمات کامل اتوماسیون باشگاهی یک به‌روزرسانی فعال کارت برای جلوگیری از رد کردن قبل از وقوع، و همچنین تیمی از متخصصان باتجربه در صدور صورت‌حساب را ارائه می‌دهد تا به تمام نیازهای خدمات مشتری صورت‌حساب توجه کنند.

شماره 4: از درآمد خود محافظت کنید

در دنیای پرداخت‌ها، بازپرداخت شارژ و رد کردن کارت اعتباری همیشه مهمان ناخواسته هستند. آنها نه تنها از نظر پرداخت بدهی ضرر می کنند، بلکه هزینه های استرداد وجه می تواند به از دست دادن درآمد اضافی کمک کند. به‌علاوه، زمانی که یک کسب‌وکار با بازپرداخت هزینه‌های زیادی مواجه می‌شود، در معرض خطر عوارضی قرار می‌گیرد که می‌تواند از تأخیر تأمین مالی تا توقف کامل در پردازش پرداخت متغیر باشد. درک بازپرداخت ها و تلاش برای جلوگیری از آنها یکی از بهترین راه ها برای محافظت از درآمد شما در چندین جبهه است.
یکی دیگر از منابع قابل اجتناب از دست دادن درآمد، رد کردن کارت اعتباری است. در حالی که بسیاری متوجه ضرر فوری در درآمد عضویت ناشی از کاهش کارت اعتباری می شوند، اثرات ماندگار آن می تواند حتی برای مالی باشگاه مضرتر باشد. علاوه بر بازیابی درآمد از دست رفته، یک راه حل مدیریت باشگاه مانند صورت‌حساب خدمات کامل اتوماسیون باشگاهی، به روش‌های غیرمنتظره‌تری در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند. صورت‌حساب خدمات کامل هزینه‌های نیروی کار مرتبط با استخدام کارکنان را برای مدیریت رد کردن کارت اعتباری کاهش می‌دهد، از هزینه‌های رد شدن جلوگیری می‌کند و با استفاده از به‌روزرسانی‌کننده حساب پیشگیرانه کارت برای جلوگیری از رد شدن، حفظ اعضا را بهبود می‌بخشد. رد کردن کارت اعتباری ممکن است برای باشگاه شما هزینه بیشتری داشته باشد. از آنجایی که از هر سه عضوی که با رد شدن کارت اعتباری روبرو می شوند، یک نفر عضویت خود را لغو می کند، اجتناب از کاهش به طور کلی می تواند بازده هنگفتی را برای نرخ حفظ شما به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *