نرم افزار باشگاهی

مدیریت باشگاه سلامت چیست؟ (قسمت سوم)

مدیریت سلامت باشگاه

مدیریت فروش و بازاریابی

در یک سطح اساسی، فروش و بازاریابی مدیریت ارتباطات است. به این ترتیب، مدیریت فروش و بازاریابی با مدیریت اعضا همراه است. هر دو بر نتایجی که از طریق ارتباط با اعضا و اعضای بالقوه هدایت می‌شوند، متمرکز هستند. هدف همه تلاش‌های فروش و بازاریابی افزایش درآمد از طریق حفظ، به دست آوردن و افزایش عضویت است. در زیر، چهار راه آسان برای بهبود تلاش های فروش و بازاریابی خود را مشاهده کنید.

شماره 1: داده های اهرمی
دانش قدرت است. وقتی نوبت به جذب افراد مناسب برای باشگاه شما می رسد، مهم است که درک خوبی از آنچه مصرف کنندگان هنگام انتخاب یک مرکز تناسب اندام به دنبال آن هستند، داشته باشید. داده های بازار می تواند یک دارایی بزرگ برای دیدن گزینه های موجود و اینکه چگونه می توانید باشگاه خود را از آنها متمایز کنید.
با وجود اطلاعات بسیار زیادی که باید از طریق آنها بررسی و ترکیب کرد، اغلب یک مکان خوب برای شروع استفاده از داده های باشگاه خود است. راه حل های قوی اتوماسیون باشگاهی شامل نرم افزار گزارش دهی است که بینش ارزشمندی را در مورد سلامت و موفقیت کلی باشگاه شما ارائه می دهد. داشتن یک تصویر کامل از عملکرد باشگاه خود، که با آمارهایی مانند درآمد هفتگی، حساب‌های فعال و مجموع بررسی‌ها اندازه‌گیری می‌شود، روندهای قابل توجهی را آشکار می‌کند که می‌تواند تصمیمات آینده را تعیین کند. به عنوان مثال، ممکن است متوجه افزایش عضویت در محدوده سنی 25 تا 30 شوید، که نشان می دهد آنها ممکن است مخاطبان هدف خوبی برای کمپین های بازاریابی عضویت در آینده باشند. تجزیه و تحلیل عملکرد می‌تواند به شما کمک کند با تجسم داده‌ها و نرم‌افزار گزارش ورزشگاه که برای برجسته کردن مهم‌ترین اطلاعات در یک نگاه و حتی مقایسه باشگاه شما با معیارهای صنعت طراحی شده است، فراتر از صفحه گسترده بروید.

شماره 2: مشارکت اعضا را اولویت بندی کنید
با هر تلاش فروش یا بازاریابی، هدف نهایی جلب پاسخ از یک عضو یا عضو بالقوه است. برای جلب توجه واقعی آنها، مهم است که با اعضای خود صحبت نکنید. مکالمه باید یک خیابان دو طرفه باشد که در آن نه تنها اطلاعات مفیدی را در مورد پیشنهادات و برنامه های باشگاه خود به اشتراک می گذارید، بلکه فضایی را برای بازخورد مشتریان در مورد آنچه که بیشتر از همه جالب می دانند، در اختیار شما قرار می دهد.
مطالعات نشان می‌دهد که ارتباط شخصی‌سازی‌شده برای دستیابی به اعضا مؤثرتر است، اما برای کارکنان شما امکان‌پذیر نیست که با هر یک از اعضای باشگاه شما ارتباط برقرار کنند و با آنها گفتگو کنند. برای اعضای فعلی، یک دستیار تعامل با اعضا می‌تواند با اجرای کمپین‌های ایمیلی برای هر جنبه‌ای از باشگاه شما که مستحق توجه است، به وظیفه عظیم ارتباط اعضا کمک کند. چه برای فروش بیشتر اعضا در بسته‌های کلاس‌های جدید و چه برای آموزش آنها در مورد الزامات بهداشتی تجهیزات، یک دستیار تعامل با اعضا می‌تواند از اتوماسیون متفکرانه برای تقویت صدای شما و کمک به شما در رساندن پیام خود استفاده کند.
مشارکت در جذب اعضای جدید به باشگاه شما به همان اندازه مهم است. پرورش روابط جدید نیازمند فداکاری دقیق است. همکار باشگاه شما باید مودب، با شخصیت و سریع باشد تا مطمئن شود که سرنخ ها علاقه خود را از دست نمی دهند. برای بر عهده گرفتن وظیفه عظیم ارتباطات با چشم انداز انبوه، بسیاری از باشگاه ها دستیاران تعامل اعضا را معرفی کرده اند تا با افرادی که به تسهیلات آنها ابراز علاقه کرده اند تماس برقرار کنند. یک دستیار تعامل عضو از شرکتی مانند چابک سیستم به طور یکپارچه با همکاران فروش کار می کند تا بالقوه هایی را که مناسب نیستند از بین ببرد و با رهبران واجد شرایط ارتباط برقرار کند. از طریق این فرآیند، تیم‌های فروش باشگاه تنها با سرنخ‌های واجد شرایطی باقی می‌مانند که قبلاً برای تعهد از طریق عضویت آماده شده‌اند.

شماره 3: تأثیر وب سایت را به حداکثر برسانید
همانطور که جهان به روند دیجیتال خود ادامه می دهد، وب سایت شما اغلب اولین برداشتی است که یک مشتری بالقوه از باشگاه شما می گیرد. به عنوان یک افزونه مجازی باشگاه شما، هر عنصری که وب سایت شما دارد باید کلوب شما را منعکس کند، از تصاویر گرفته تا لحن کلی پیام شما. اگر باشگاه شما دارای طراحی شیک و هنر پاپ جسورانه است، طراحی وب سایت شما باید با آن مطابقت داشته باشد. اگر کارکنان ساده و راحت خود را می شناسید، کپی در صفحه اصلی وب سایت شما باید همان احساس خوشامدگویی را برانگیزد.
علاوه بر طراحی و پیام رسانی مناسب، چند عنصر کلیدی می توانند تأثیر وب سایت شما را در جذب اعضای آینده به حداکثر برسانند. Google Maps را به وب‌سایت خود اضافه کنید و مطمئن شوید که کلوب شما در Yelp و Google Maps قابل جستجو است. اگر یکی از اعضای بالقوه، «سالن‌های ورزشی در نزدیکی من» را جستجو کند، فهرست شدن در Google Maps، امکانات شما را به بالای نتایج می‌برد.
یکی دیگر از راه های آسان برای اینکه باشگاه خود را در اینترنت بیشتر نمایان کنید، استفاده از بهینه سازی موتور جستجو برای محتوا و برچسب ها است. با کمی تحقیق، می توانید کلمات کلیدی را برای قرار دادن در صفحات وب خود شناسایی کنید که قرار گرفتن آنها در لیست نتایج جستجو را بهبود می بخشد. یکی از آخرین عناصری که باید در وب سایت خود بررسی کنید، فراخوانی برای اقدام است. هر صفحه در وب سایت شما باید مرورگرها را به سمت پیشرفت سفر خود با باشگاه شما سوق دهد. چه با ثبت نام برای امتحان رایگان یک هفته یا درخواست اطلاعات از یکی از اعضای باشگاه، تماس ها برای اقدامات بیشتر و ارتباطات باید در سایت شما فراوان باشد.

مدیریت اتوماسیون باشگاهی

شماره 4: یک استراتژی رسانه اجتماعی ایجاد کنید
اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر دارد. 80 درصد از کاربران اینستاگرام کسب و کارها را دنبال می کنند. روزانه 200 میلیون کاربر حداقل از یک نمایه تجاری بازدید می کنند. اعداد این را ثابت می‌کنند: هرگز مورد قوی‌تری برای رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند وجود نداشته است. و اینستاگرام فقط نوک کوه یخ است. فیس‌بوک، توییتر و حتی TikTok راه‌های بی‌پایانی را برای شما ارائه می‌کنند تا با اعضای خود ارتباط برقرار کنید و اعضای جدید را بدون خرج کردن یک سکه جذب کنید. حفظ یک جریان ثابت از محتوای ارگانیک در هر یک از کانال‌هایتان باعث می‌شود اعضای شما در هر زمان و هر مکان با باشگاه شما درگیر شوند. علاوه بر این، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزار فوق‌العاده‌ای برای ارجاع دهان به دهان از اعضای وفادار باشند. برای تشویق مشارکت اجتماعی، مشوق هایی را برای اعضا ارائه دهید تا باشگاه شما را در فیس بوک بررسی کنند. این توصیفات مشتری آنلاین اعتماد عمومی و همچنین آگاهی را برای باشگاه شما ایجاد می کند.
تبلیغات اجتماعی جنبه دیگری از رسانه های اجتماعی را نشان می دهد که بازدهی ارزشمندی را برای مشاغل در تمام صنایع فراهم کرده است. به طور کلی، انتظار می‌رود که هزینه‌های تبلیغات اجتماعی در سال 2020 به 43 میلیارد دلار برسد. بیست و هفت درصد از کاربران اینترنت می‌گویند که محصولات و خدمات جدیدی را از طریق شبکه اجتماعی پیدا می‌کنند سال به سال، تعداد تبلیغات اجتماعی 20 درصد افزایش می‌یابد که به این معنی است که تبلیغات اجتماعی صدای بیشتری را ارائه می‌کنند. برای پول خود و دستیابی به افراد بیشتری. در فضای تناسب اندام، از قرار دادن تبلیغات اجتماعی استراتژیک برای افزایش آگاهی از برند و افزایش عضویت استفاده کنید.

نوآوری باشگاه سلامت

غرور دشمن صنعت است. اگرچه اغلب برای پروژه های مدیریتی فوری نادیده گرفته می شود، نوآوری باید در قلب ماموریت عملیاتی باشگاه سلامتی شما باشد. گیر افتادن در خاموش کردن آتش‌های روزانه آسان است، اما در حالی که حواس‌تان به شعله‌های کوچک پرت می‌شود، تهدید بزرگ‌تر برای باشگاه شما در پس‌زمینه قوی و ثابت می‌سوزد. اگر شما نوآوری نمی کنید، شخص دیگری نوآوری می کند، که باشگاه شما را در خطر عقب افتادن از رقبا و احتمال از دست دادن اعضای خود قرار می دهد.
خوشبختانه، صنعت باشگاه تناسب اندام فرصت های زیادی را برای نوآوری دعوت می کند. نوآوری می تواند به برنامه ها، انواع کلاس ها، فناوری، تجهیزات یا حتی چیدمان تسهیلات از جمله اتوماسیون باشگاهی یا دستگاه کنترل تردد و حتی دستگاه حضور و غیاب اشاره داشته باشد. راه های بی شماری برای تغییر همه چیز در باشگاه وجود دارد تا علاقه و مشارکت اعضای خود را برانگیزد. اگر تمرینات و پیشنهادات باشگاه بدنسازی شما کمی کهنه هستند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که اوضاع را تغییر دهید. اما این تنها به شما بستگی ندارد که نوآوری کنید. از کارمندان خود به عنوان منبعی برای جرقه زدن پروژه نوآوری بزرگ بعدی خود استفاده کنید. آن‌ها با نکات مهم باشگاه شما آشنا هستند. آنها روزانه از اعضا می شنوند. و آنها دقیقاً می دانند که برنامه های خاص آنها به چه چیزی نیاز دارد تا به سطح بعدی برود. نوآوری کارکنان شما می‌تواند شبیه مدل‌های کسب‌وکار جدید، معرفی محصولات یا خدمات جدید، کاوش در مشارکت‌های استراتژیک یا اجرای استراتژی‌های بازاریابی جدید باشد. ایده‌های آن‌ها هرچه که باشد، مهم است که یک جامعه مشارکتی و باز را در میان کارکنان خود تقویت کنید تا کارمندان در طوفان فکری و به اشتراک گذاشتن ایده‌های خود احساس راحتی کنند.
بزرگترین گروهی که می تواند نوآوری را برای باشگاه شما ایجاد کند، اعضای شما هستند. به عنوان یک رهبر باشگاه، هدف شما ارائه بهترین خدمات به اعضای خود است. و چه راهی بهتر از این که دقیقاً همان چیزی را که می خواهند به آنها ارائه دهیم؟ یک راه حل مدیریت باشگاه که تجزیه و تحلیل داده ها را ردیابی می کند، می تواند اطلاعات زیادی در مورد آنچه در باشگاه شما کار می کند و یا ندارد ارائه دهد، بنابراین چارچوبی برای نوآوری فراهم می کند. به عنوان مثال، با مقایسه نرخ ثبت نام برای انواع مختلف کلاس ها، بهتر می توانید تعیین کنید که چه نوع کلاس های جدیدی با عضویت شما طنین انداز می شود. برای استفاده کامل از اعضای خود برای نوآوری، داده های کمی را با بازخورد کیفی جفت کنید. سیستمی برای جمع آوری احساسات اعضا از طریق نظرسنجی ها، فرم ها و درخواست های پیشنهادی ایجاد کنید. این می تواند الهام بخش نوآوری در تمام زمینه های باشگاه شما باشد. به علاوه، حفظ نبض بر رضایت اعضای خود باعث تقویت روابط و در نهایت وفاداری به باشگاه شما می شود.

چگونه اتوماسیون باشگاهی می تواند کمک کند؟

داشتن و راه اندازی یک باشگاه بدنسازی صرف نظر از اندازه باشگاه شما زمان بر و سخت است. سرمایه گذاری در یک راه حل مدیریتی انتها به انتها بازده زیادی از نظر زمان و کار دارد. یک نرم افزار مدیریت کل نگر باید خدماتی را برای کمک به هر جنبه ای از باشگاه سلامتی شما ارائه دهد، از صورتحساب و پرداخت ها گرفته تا بازاریابی و فروش. نرم افزار اختصاص داده شده به مدیریت اعضا و کارکنان نیز ضروری است.
اتوماسیون باشگاهی با خدمات خودکاری که برای کارکنان و اعضا کار می‌کند، به رهبران باشگاه اجازه می‌دهد تا بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند: ایجاد تجربه‌های منحصربه‌فرد اعضایی که سلامت و تندرستی را تقویت می‌کند. در 13 سال گذشته، اتوماسیون باشگاهی نرم افزار مدیریتی را برای باشگاه های سلامت موفق در سراسر کشور و فراتر از آن ارائه کرده است. به‌عنوان یک راه‌حل نرم‌افزاری که توسط مالک باشگاه ساخته شده است، تیم سازندگان و مبتکران چابک سیستم مسیری درونی در مورد آنچه رهبران برای کمک به پیشرفت باشگاه‌هایشان نیاز دارند، دارند. به همین دلیل است که 100 باشگاه برتر در ایالات متحده بیش از هر نرم افزار دیگری از اتوماسیون باشگاهی استفاده می کنند. آیا آماده‌اید ببینید که چگونه نرم‌افزار اتوماسیون باشگاهی می‌تواند کارایی و سود باشگاه شما را افزایش دهد؟ امروز یک نسخه آزمایشی رایگان را از طریق درخواست دمو برنامه ریزی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *