کنترل تردد

فروش دستگاه اکسس کنترل

فروش دستگاه اکسس کنترل تشخیص چهره سیر صعودی دارد  چرا که این سیستم ها سهولت در عملکرد کنترل تردد را بیشتر می کند. در این مقاله قصد داریم پیش ازخرید دستگاه اکسس کنترل توسط مشتریان مزایای استفاده از در مکان های مهم را توضیح دهیم.

مزایای استفاده اکسس کنترل در بیمارستان ها

یکی از مکان هایی که سیستم های کنترل دسترسی در آن کاربرد فراوانی دارند بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند. پرسنل بیمارستان ها باید حتی المقدور کمترین تماس را با محیط بیمارستان و پیرامون خود داشته باشند. پس باید دقت شود که از سیستم احراز هویتی استفاده شود که نیازی به تماس  با دستگاه نداشته باشند. در این مواقع، استفاده از دستگاه کنترل تردد با قابلیت تشخیص چهره مفید خواهد بود.

 فروش دستگاه اکسس کنترل برای آزمایشگاه ها

در آزمایشگاه های شیمی، مراکز صنایع غذایی و دارویی به دلیل حساس بودن و محرمانه بودن فرمول دارو و غذا در آن، کیفیت بالای کنترل دسترسی حائز اهمیت است. درآزمایشگاه های امنیتی، هم دستگاه کنترل تردد با امکان تعریف محدودیت برای درب ها نیاز و واجب است. چرا که لو رفتن فرمول غذایی چندین برابر برای یک مجموعه زیان دارد، برای همین منظور این مراکز مطمئن ترین سیستم ها را جهت امنیت استفاده می کنند.

احراز هویت در مکان های پرتردد به چه صورت است؟

در مکان هایی مانند  معادن با  نیروی کار زیاد، سازمان های دولتی و  مشاغلی که نباید وقت زیاد برای حضور و غیاب سپری   شود، به اکسس کنترل هایی نیاز است که بتوان ظرف کمتر از یک ثانیه به تایید فرد بپردازد:
دستگاه های  RFID ، اسکنرهای اثرانگشت و دوربین های تشخیص چهره هر سه می توانند در احراز هویت، سریع عمل کنند.

کدام سیستم کنترل دسترسی سریعتر تردد را ثبت می کند؟

دستگاه های تشخیص چهره یکی ازراه کارهای مهم و پیشنهادی در تسریع تایید عبور و مرور هستند و معمولا سفارش می شود از این سیستم  برای محل های پرتردد استفاده گردد. امروزه سیستم های تشخیص چهره ای به بازار آمده است که در فاصله 1 متری تا 3 متر هم می تواند چهره را تشخیص دهد. همین مسئله به سرعت تردد کمک می کند.اگر افراد بخواهند با اثرانگشت یا کارت هویتشان تایید شود، زمانی برای نزدیک شدن به دستگاه صرف می شود که خود عملیات احراز صلاحیت پرسنل را کند تر می کند.

عوامل موثر در  بالا رفتن سرعت کنترل تردد در دستگاه چهره

پس تا اینجا پی بردیم که دستگاه های تایید چهره خیلی سریعتر می تواند اجازه عبور و مرور را بدهد و کمتر رفت و آمد ها با خلل مواجه می شود.
مواردی که می تواند در بالا رفتن سرعت تشخیص چهره این دستگاه ها تاثیرگزار باشد:
پردازش بالای دستگاه: اگر سرعت پردازش سیستم به کار رفته در کنترل دسترسی صورت بالا باشد بالطبع در ثبت چهره موثر خواهد بود. بالا بودن این سرعت به رم دستگاه حافظه، هسته پردازش و… بستگی دارد.
دوربین با پیکسل بالا و قدرت تشخیص در نور بالا و تاریکی، خود سرعت  شناسایی را بالا  و ارتقاء می بخشد.
محل نصب دستگاه: ارتفاع دستگاه باید به گونه ای باشد که  سسیستم کوتاه قدترین و بلند قدترین فرد را بتواند فوری شناسایی نماید. البته نسل جدید دستگاه های شناسایی و تشخیص چهره با تغییر و تنظیم هوشمتندانه مقابل صورت پرسنل می تواند سریع تر این کار را انجام دهد.
برند دستگاه ثبت ورود و خروج نیز در کیفیت دستگاه  تاثیر گذار است.

فروش دستگاه اکسس  کنترل

 Wigand سیستمی برای  تایید هویت با سرعت بالا

استفاده از ویگند از دیگر سیستم های تایید احراز هویت افراد است که خیلی سریع  تایید ورود و خروج  را انجام می دهد. اغلب دستگاه کنترل تردد معمولا  دارای خروجی WEIGAND  هستند. ساختمان این دستگاه پیچیدگی خاصی ندارد دستگاه کنترل دسترسی  با یک کابل به  برد UHF  متصل می شود که می تواند شعاع 180 درجه خود را تشخیص دهد. و بارکد یا… را جهت تایید قرائت کند. باید بدانید سیستم های ماهواره ای و اشعه های مخرب می تواند برد بالای این دستگاه را کم کند  مثلا از 10 متر به 2 متر کاهش دهد.
معمولا از خروجی ویگند می توان در پارکینگها و فروشگاه ها (تایید خرید کالا ) استفاده کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *