نرم افزار ارباب رجوع

با استفاده از سیستم ارباب رجوع در نرم افزار جامع اطلس، کنترل تردد ارباب رجوع، مدیریت آفیش افراد و ملاقاتها و ارجاعات به صورت سیستمی انجام می شود. رزرو ملاقات با مراجعین، توسط کارمندان و مسئولین دفترانجام می پذیرد با این کار سرعت پذیرش ارباب رجوع افزایش می یابد و دیگر نیازی به هماهنگی تلفنی، نامه و … نخواهد بود. صدور برگه ملاقات و تایید انجام آن به صورت سیستمی انجام می پذیرد و مانیتورینگ تمام تردد ها برای مدیران و سرپرستان به صورت لحظه ای امکان پذیر می باشد.
ماژول مدیریت ارباب رجوع یکی از امکانات سیستم جامع اطلس می باشد که به منظور مدیریت مراجعات ارباب رجوع به محل های مراجعه تعریف شده در سیستم و جستجوی داینامیک و گزارش گیری از ارباب رجوع بر اساس تمامی پارامترهای مراجعه، تولید شده است و موجب تسهیل مراجعات ارباب رجوع در سازمان ها می شود.
اطلاعات مراجعه کنندگان به یک سازمان برای همیشه در سیستم ثبت می شود و در صورت مراجعه بعدی فرد این اطلاعات موجود می باشد. بنابراین اطلاعات این فرد با نام و نام خانوادگی، شماره کد ملی به صورت اسکن کارت ملی و ثبت کد ملی به سرعت قابل دسترس است و سریعا عملیات پذیرش انجام می شود. با مراجعه مجدد این افراد دیگر نیازی به ثبت دوباره اطلاعات نخواهد بود.

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
Call Now Button